Fredag


Tacka vettja för en skön vecka. sovmorgon igår och idag dagen har bjudit på att planera inför bröllpet nästa lördag. Fast blev väl bara någon timma. så åkte jag hem mamma till Ikea sen skulle hon handla mat och jag är ju inte så jätte bra på det så jag gled in på skopunkten? HIttade sex par skor tills mamma kommer in. "Aldrig att du får köpa sex! du får köpa tre" Okej mamma boss! fick mina tre par och glad är jag för det. Kommer lagom hem med kassen för att se pappa. "- Ett par till?!" !-nej hon har köpt tre par" känner verkligen stödet från min familj. Men min bror som stöttar mig i alla lägen tyckte dom va fina iaf!
Ikväll ska jag icäg och kolla fotboll troligen.
Imorn bär det iväg till rejmyre! Naaaajs! 


"Om katterna ska pippa utanför så kan det va skönt att stänga ner" ( köpt persiener? till altan)
Irén Juhlin 45 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0